Wykaz prowadzonych rejestrów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Zawierciu
Informacje publiczne, które nie zostały udostępnione w BIP podlegają udostępnieniu na wniosek, a informacje, które mogą być udostępnione niezwłocznie, są udostępniane w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Informacja zostanie udostępniona w terminie do 14 dni od daty złożenia wniosku.
Wniosek taki można:
-
wysłać na adres: Miejskiego Ośroda Pomocy Społecznej 42-400 Zawiercie ul. Piłsudskiego 47,
-
dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Interesanta lub Sekretariatu (I piętro);
-
przesłać na adres mailowy: mops@mopszawiercie.pl
DZIAŁ POMOCY ŚRODOWISKOWEJ:
- Rejestr dokumentacji sporządzonej z inicjatywy pracowników Działu dla podmiotów zewnętrznych
- Rejestr dokumentacji sporządzonej na wnioski podmiotów zewnętrznych
- Ewidencja dokumentacji dotyczącej kierowania do domów pomocy społecznej
- Ewidencja dokumentacji dotyczącej finansowania domów pomocy społecznej
- Rejestr dokumentacji dotycząca strategii, programów, projektów lokalnych w zakresie pomocy społecznej oraz świadczeń dla rodzin
- Rejestr dokumentacji dotyczącej planowania i sprawozdawczości związanej z realizacją i obsługą świadczeń pomocy społecznej oraz świadczeń dla rodzin
- Rejestr dokumentacji z informacjami o charakterze analitycznym i sprawozdawczym z zakresu realizacji i obsługi świadczeń pomocy społecznej oraz świadczeń dla rodzin dla podmiotów zewnętrznym
- Rejestr dokumentacji dotyczącej pomocy na rzecz osób w kryzysie bezdomności
- Rejestr dokumentacji dotyczącej poradnictwa psychologicznego
- Ewidencja dokumentacji dotyczącej organizowania prac społecznie użytecznych
- Rejestr dokumentacji dotyczącej finansowania pobytu dzieci w pieczy zastępczej.
- Ewidencja programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii, przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie
- Rejestr dokumentacji dotycząca profilaktyki uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie
DZIAŁ OBSŁUGI PROJEKTÓW:
- Rejestr upoważnień RODO na potrzeby realizowanego projektu.
- Rejestr uczestników realizowanego projektu (elektronicznie).
DZIAŁ ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH:
- Rejestr wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr alfabetyczny wnioskodawców ubiegających się o świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr wywiadów alimentacyjnych
- Rejestr pism wychodzących w/s świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr alfabetyczny dłużników alimentacyjnych
- Rejestr list wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr potrąceń z wypłacanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji przyznających świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr postanowień o odmowie wszczęcia postępowania w/s świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji odmownych świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji zmieniających świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji uchylających świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s żądania zwrotu świadczeń nienależnie pobranych z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji wygaszających prawo do świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s umorzenia postępowania w/s dot. funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s umorzenia należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s odmowy umorzenia należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych osobie uprawnionej świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s odmowy rozłożenia na raty należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych osobie uprawnionej świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s rozłożenia na raty należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych osobie uprawnionej świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s umorzenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s odmowy umorzenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji w/s rozłożenia na raty nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr wniosków do Komornika Sądowego o przyłączenie do postępowania egzekucyjnego
- Rejestr informacji o przyznaniu świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr wniosków do innych gmin o podjęcie do działań wobec dłużników alimentacyjnych
- Rejestr wezwań na wywiady alimentacyjne
- Rejestr informacji do Komornika Sądowego po przeprowadzonym wywiadzie alimentacyjnym
- Rejestr informacji do innych gmin po przeprowadzonym wywiadzie alimentacyjnym
- Rejestr zobowiązań dłużników alimentacyjnych do zarejestrowania się jako bezrobotny lub poszukujący pracy
- Rejestr pism do powiatowego urzędu pracy o potrzebie aktywizacji zawodowej
- Rejestr wszcząć postępowania w/s uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych
- Rejestr decyzji o uznaniu dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych
- Rejestr zawiadomień do organów ścigania o popełnionym przestępstwie z art. 209 kk
- Rejestr wniosków do komornika o udzielenie informacji o dokonanych wpłatach przez dłużnika alimentacyjnego za okres 6 miesięcy
- Rejestr umorzenia postępowania wobec dłużników alimentacyjnych w/s uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych
- Rejestr wniosków do organów ścigania z art. 209 kk
- Rejestr wniosków o udzielenie informacji do CEPiK
- Rejestr decyzji o uchyleniu decyzji dla dłużnika alimentacyjnego o uznaniu go za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych
- Rejestr wniosków o zatrzymanie prawa jazdy
- Rejestr wniosków o uchyleniu decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
- Rejestr wezwań do Komornika o udzielenie informacji o stanie egzekucji
- Rejestr wznowień postępowań w/s uchylenia decyzji o uznaniu dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych
- Rejestr wniosków o przyznaniu Kart Dużej Rodziny
- Rejestr pism wychodzących w/s świadczeń rodzinnych
- Rejestr decyzji przyznających świadczenia rodzinne
- Rejestr decyzji odmownych świadczenia rodzinne
- Rejestr decyzji zmieniających świadczenia rodzinne
- Rejestr decyzji uchylających świadczenia rodzinne
- Rejestr decyzji w/s nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
- Rejestr decyzji o umorzeniu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
- Rejestr decyzji o rozłożeniu na raty nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
- Rejestr decyzji o umorzeniu postępowania administracyjnego w sprawach o świadczenia rodzinne
- Rejestr postanowienia i zawiadomień w sprawach o świadczenia rodzinne
- Rejestr wniosków w/s świadczeń rodzinnych
- Rejestr odwołań w/s świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
- Rejestr alfabetyczny wnioskodawców
- Rejestr decyzji Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w/s koordynacji świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
- Rejestr list wypłat świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
- Rejestr potrąceń świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
- Rejestr wniosków świadczeń wychowawczych
- Rejestr decyzji odmownych świadczenia wychowawcze
- Rejestr decyzji uchylających świadczenia wychowawcze
- Rejestr decyzji zmieniających świadczenia wychowawcze
- Rejestr decyzji o nienależnie pobranych świadczeniach wychowawczych
- Rejestr decyzji o umorzeniu postępowania administracyjnego w/s o świadczenia wychowawcze
- Rejestr wniosków o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
- Rejestr zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
- Rejestr zawiadomień o przedłużeniu terminu w/s wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
- Rejestr wniosków OK-WUD w/s dotyczących wydania zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
- Rejestr postanowień o odmowie wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
- Rejestr pism przychodzących dot. windykacji nienależnie pobranych świadczeń
- Rejestr pism wychodzących dot. windykacji nienależnie pobranych świadczeń
- Rejestr pism przychodzących dot. windykacji dłużników alimentacyjnych
- Rejestr pism wychodzących dot. windykacji dłużników alimentacyjnych
- Rejestr zgonów, wygaszeń i umorzeń z funduszu alimentacyjnego (windykacja)
- Rejestr spłaconych świadczeń nienależnie pobranych innych niż z funduszu alimentacyjnego
- Rejestr decyzji ratalnych dot. dłużników alimentacyjnych (windykacja)
- Rejestr not księgowych dot. pobytu w schronisku dla bezdomnych
- Rejestr zgonów, umorzeń, wygaszeń nienależnie pobranych świadczeń
- Rejestr upomnień
- Rejestr tytułów wykonawczych.
DZIAŁ REALIZACJI ŚWIADCZEŃ:
- Rejestr list wypłat świadczeń
- Rejestr decyzji (elektroniczny bądź papierowy)
- Rejestr pochówków
- Rejestr osób otrzymujących pomoc w formie bonów towarowych.
- Ewidencja wydanych bonów towarowych.
- Rejestr odwołań do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
- Rejestr porozumień z placówkami oświaty dotyczący dożywiania dzieci.
- Rejestr list z wykazem osób uprawnionych do otrzymania opału w naturze.
DZIAŁ KADR:
- Rejestr umów zleceń
- Rejestr naborów na wolne stanowiska
- Rejestr delegacji -poleceń służbowych
- Rejestr zwolnień lekarskich
- Rejestr wypadków przy pracy
- Rejestr emerytów i rencistów
- Rejestr pracy zdalnej
- Rejestr innych umów stażystów
- Rejestr praktykantów
DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI:
- Rejestr planowania budżetu
- Rejestr sprawozdania roczne, bilans i analizy z wykonania budżetu
- Rejestr bieżących zmian w budżecie
- Rejestr współpracy z bankami
- Rejestr uzgadnianie sald
- Rejestr dokumentacji płac
- Rejestr dokumentacji potrąceń z płac
- Rejestr Listy płac
- Rejestr składek na ubezpieczenie społeczne
- Rejestr deklaracji podatkowych
- Rejestr środków trwałych
- Rejestr dot. telefonów służbowych, osób posiadających telefony służbowe
- Rejestr dotyczący składnicy akt
- Rejestr dot. prac społecznie użytecznych
- Rejestr rozliczania i ewidencjonowania dochodów, wydatków, opłat
DZIAŁ ORGANIZACYJNY:
- Rejestr wydawanych zaświadczeń dotyczących korzystania ze świadczeń.
- Rejestr przesyłek wychodzących /elektronicznie/.
- Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
- Rejestr skarg i wniosków.
- Rejestr kontroli MOPS.
- Rejestr zarządzeń Prezydenta Miasta Zawiercie oraz uchwał rady Miejskiej w Zawierciu dotyczących funkcjonowania Ośrodka.
- Rejestr porad prawnych klientów Ośrodka.
- Rejestr poczty przychodzącej do Ośrodka – dziennik korespondencyjny.
DZIAŁ GOSPODARCZY:
- Rejestr pieczęci wraz z ewidencją odcisku pieczęci służbowych.
- Rejestr zamówień (z podziałem na wartości) według regulaminu udzielania zamówień publicznych.
- Centralny rejestr umów MOPS
DZIAŁ USŁUG OPIEKUŃCZYCH:
- Rejestr osób objętych usługami opiekuńczymi oraz osób zainteresowanych wsparciem w formie usług opiekuńczych.
- Rejestr uczestników poszczególnych programów.
- Rejestr specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi realizowanych przez zewnętrznych wykonawców.
SEKCJA DODATKÓW MIESZKANIOWYCH I ENERGETYCZNYCH:
- Rejestr wpływu wniosków dotyczących dodatków mieszkaniowych.
- Rejestr wstrzymań i odwieszeń dodatków mieszkaniowych zgodnie z pismami od zarządców budynku.
- Rejestr pism od zarządców budynków wykazujących osoby do wstrzymań i odwieszeń.
- Rejestr umorzeń dodatków mieszkaniowych.
- Rejestr pism różnych wychodzących z Sekcji Dodatków Mieszkaniowych i Energetycznych.
- Rejestr odwołań do SKO dodatków mieszkaniowych.
- Rejestr zarządców budynków.
- Rejestr wpływu wniosków dotyczących dodatku energetycznego.
- Rejestr wstrzymań i wygaśnięć dodatków energetycznych.
- Rejestr umorzeń dodatków energetycznych.
- Rejestr wniosków pozostających bez rozpoznania dodatków energetycznych.
- Rejestr wpływu wniosków o wypłatę dodatku osłonowego.
- Rejestr wniosków OK – WUD.
- Rejestr pism wychodzących dodatki osłonowe.
DZIENNY DOM „SENIOR+”:
- Rejestr pism wychodzących.
- Rejestr podopiecznych dziennego domu.
OŚRODEK WSPARCIA DZIECKA I RODZINY IM. ANNY KOŁODZIEJCZYK:
- Rejestr wychowanków świetlicy środowiskowej.
Sporządziła: Magdalena Hadrych