Wyświetl stronę główną » Dział Organizacyjny » Dział Organizacyjny
Kierownik: Magdalena Hadrych
☎ +48 326722134 wew. 14 📧 mhadrych@mopszawiercie.pl
Miejsce pracy: Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47, pokój nr 107
Kierownik działu zapewnia warunki prawidłowego funkcjonowania Ośrodka w zakresie organizacyjnym, w szczególności poprzez:
nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej dotyczących działalności Ośrodka wraz z ich rejestrem;
nadzór nad przygotowaniem projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora wraz z ich rejestrem;
przygotowywanie sprawozdań dotyczących działalności Ośrodka zgodnie z zapotrzebowaniem;
opracowaniem i aktualizacją Regulaminu organizacyjnego MOPS;
analizę, opracowywanie i doskonalenie projektów aktów wewnętrznych Ośrodka w uzgodnieniu z Dyrektorem i kierownikami komórek organizacyjnych MOPS;
przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw dla Dyrektora oraz pracowników Ośrodka wraz z ich rejestrem,
prowadzenie rejestrów zarządzeń Prezydenta oraz uchwał Rady Miejskiej dotyczących funkcjonowania MOPS;
koordynowaniem prac nad projektami instrukcji, regulaminów we współpracy z merytorycznie odpowiedzianymi komórkami organizacyjnymi przy współpracy Radcy prawnego;
koordynowanie spraw dotyczących skarg i wniosków wpływających do Ośrodka,
koordynowanie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej,
nadzór nad prawidłowością stosowania instrukcji kancelaryjnej,
koordynowanie pracą sekretariatu i BOI.
Ze struktury organizacyjnej Działu Organizacyjnego wydziela się:
Biuro Obsługi Interesanta (BOI), podporządkowane Kierownikowi Działu zajmujące się:
obsługą interesantów,
obsługą centrali telefonicznej i łączeniem rozmów w budynku Ośrodka,
prowadzeniem ewidencji przyjmowanych spraw od pracowników socjalnych, z podziałem na rejony, odnotowywaniem udzielonej pomocy klientom oraz udzielaniem informacji osobom, których przyznana pomoc dotyczy,
przygotowywaniem i sporządzaniem wszelkich zaświadczeń o pobieraniu lub niepobieraniu świadczeń z Ośrodka dla wnioskodawców indywidualnych i instytucji zwracających się o taką informację,
dbałością o zapewnienie zabezpieczenia druków niezbędnych do pracy Działu Pomocy Środowiskowej,
przygotowywaniem zapotrzebowania na zwrotne potwierdzenia odbioru dla potrzeb Ośrodka,
przepisywaniem notatek służbowych, pism zleconych przez specjalistów Działu Pomocy Środowiskowej,
sporządzaniem wezwań do klientów o konieczności zgłoszenia się do pracownika socjalnego, zgodnie ze zleceniem specjalistów Działu Pomocy Środowiskowej,
prowadzeniem rejestrów i dokumentacji związanej z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (przekazywanie wniosków na posiedzenie komisji, udzielanie informacji o osobach niekorzystających z pomocy społecznej i braku możliwości ich zawiadomienia o terminie posiedzeń),
przygotowywaniem informacji do comiesięcznego sprawozdania z ilości przeprowadzonych wywiadów, notatek, protokołów na potrzeby Działu Pomocy Środowiskowej,
prowadzeniem dokumentacji dotyczącej umieszczania osób w zakładach opiekuńczo leczniczych,
prowadzeniem spraw związanych z rozliczaniem Centrum Integracji Społecznej (sporządzaniem skierowań uczestników, sporządzaniem umów i rezygnacji, prowadzeniem indywidualnych teczek każdego uczestnika CIS,) sporządzaniem miesięcznych wykazów osób do ubezpieczenia zdrowotnego wraz z członkami ich rodzin, sporządzaniem pism do UM o przekazanie kolejnej transzy,
sporządzanie korespondencji Działu Pomocy Środowiskowej oraz wysyłki poczty ze wszystkich działów Ośrodka oraz dostarczenie jej do budynku Poczty Polskiej,
rejestracją w systemie elektronicznym poczty i rozdzielaniem wszystkich zwrotnych potwierdzeń odbioru dla poszczególnych działów
Sekretariat, podporządkowany Kierownikowi Działu, do zadań którego należy:
dbałość o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów oraz właściwą selekcję informacji i przekazu spraw,
dbałość o sekretariat i gabinet Dyrektora, zapewnienie wszelkich potrzeb związanych z prowadzonymi spotkaniami służbowymi, zebraniami z pracownikami itp.
ustalanie terminowości spotkań Dyrektora, przyjęć klientów,
kierowanie klientów/osób zainteresowanych i przedstawicieli środowiska lokalnego do rzeczowo i miejscowo właściwych komórek organizacyjnych MOPS;
prowadzenie rejestru porad prawnych dla klientów Ośrodka wraz z ustalaniem terminów,
prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Ośrodka,
prowadzenie rejestru spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej,
prowadzenie książki kontroli zewnętrznych w Ośrodku,
prowadzenie tablicy ogłoszeń.
Sporządziła: Magdalena Hadrych
1414
Razy
czytano
1665
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: MOPS Zawiercie.
Data utworzenia: 2022-02-18.
Wprowadził do systemu: Adrian Filipek. Data wprowadzenia: 2022-02-18 10:49:08.
Zatwierdził do publikacji: Adrian Filipek. Data publikacji: 2022-02-18 10:49:08.
Rejestr zmian
2022-02-18 |
---|
Dodanie artykułu - Adrian Filipek |
Archiwum:
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.
Skróty klawiszowe: